maandag 15 oktober 2012

Tilda Herfst lijstjes

De herfst is begonnen, het begint dan altijd de kriebelen bij mij. In mijn huis moet het ook een beetje herfst zijn. Ik vind de herfst altijd zalig. Mooie bomen, stapels bladeren om door te lopen. Sjaal weer om en handen in de zakken en lekker wandelen. Heerlijk.
Om het thuis ook herfst te maken heb ik van Tilda knipvellen 2 lijstjes gemaakt.



De vierkante lijstjes komen bij de Xenos vandaan. Het papier achter de passepartout is van Tilda. De vos, blaadjes en de poppetjes komen van een knipvel van de Tilda collectie. Deze heb ik opgeplakt met 3d tape. En de randjes heb ik bruiner gemaakt met bruine verf die verdund is.

Binnenkort ga ik de kerst editie van deze leuke lijstjes maken, want ja, als de herfst afgelopen is, moet het wel weer opgevuld worden.









1 opmerking: