woensdag 25 januari 2012

Mezen Hartjes Verkoop

 Vanuit de kerk hebben we de opdracht gekregen om van een euro meer geld te maken, dit moesten we allemaal op onze eigen manier doen. 
Ik wil dat doen door middel van mijn creativiteit. 
De mooie mezenbollen in de vorm van een hart zijn voor iedereen geschikt en de vogels zijn er dol op. 
Daarnaast is het natuurlijk erg leuk om eens een andere mezenbol in je tuin te hebben. 





Je kan ze bij mij bestellen en ik zorg dat ze bij je komen.
Ze worden met extra veel zorg en liefde gemaakt. Want het geld dat het opbrengt wordt gebruikt in onze kerk. 

De bollen kosten 50 cent per stuk. En 5 stuks voor 2 euro. 
Ik zou het natuurlijk erg leuk vinden als je mee doet aan deze actie. 
Op 11 maart moeten we het geld meebrengen in de dienst, dus dan ben je een beetje laat. Maar ik denk dat het makkelijk is om voor 4 maart te bestellen. 

Normaal zou ik niet snel zoiets doen, maar vind het idee prachtig.
Iedereen draagt een steentje bij op zijn/haar eigen manier. 
Door jouw talent te delen, levert het iets op voor de gemeente. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten