maandag 28 november 2011

Winactie Beleef Buiten

In dit stukje vertelde ik al over de hobby van mijn man. Hij fotografeert graag in de natuur. Het artikel ging over een fotoboek waar mijn man in is gekomen. 
Mijn man heeft nu besloten om het boek cadeau te geven aan iemand die reageert op zijn site. Maar je moet er natuurlijk wel wat voor doen. 

Ga naar natuurfotografie.info en laat daar een reactie achter. Je verteld in deze reactie wat je mooiste natuurervaring is. Bert Jan en ik zullen dan samen iemand uitkiezen en die wint dit boek t.w.v. € 24.95. Een leuke prijs, al zeg ik het zelf. 
Dus neem even een kijkje! De winnaar wordt op 2e kerstdag bekend gemaakt.

1 opmerking:

  1. Leuk, heb wel een mooi (voor mij dan) natuurervaring :) en doe natuurlijk mee hihi. You never know ;)

    Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen