zaterdag 26 november 2011

Kerstster van mijn schoonvader versierd

Rond sinterklaas krijg ik van mijn schoonvader vaak iets wat hij zelf heeft gemaakt. Zo heb ik een keer een etagere gekregen en een kerststal. Ik vind dat erg leuk. Hij maakt er 1 voor mijn 2 schoonzussen en voor mij. Dit jaar kregen we een grote witte ster. Ik wist meteen wat ik ermee wilde gaan doen. Hoe ik dat precies voor elkaar zou krijgen wist ik nog niet.

Dit is de ster die ik heb gekregen. Je kan hem leuk op een tafel zetten.


Dit papier had ik laatst bij de kruidvat gekocht. Het is kerstpapier in rood, wit , zilver.


Van het papier heb ik sterren geknipt die iets kleiner zijn dat de ster zelf. Het papier op het blok wat niet groot genoeg om een hele ster uit te halen, dus heb ik halve sterren geknipt.

Ik heb gewone lijm gebruikt om het papier op het hout vast te lijmen en dit werkte goed. 









Zo ziet de ster eruit als je er 2 halve sterren opplakt.




Uit het papier heb ik ook X-MAS geknipt. Want alleen de sterren vond ik nog een beetje saai. Verder heb ik nog meer verschillende knipsels gemaakt.
Hieronder volgen de foto's van alle 4 de kanten.





1 opmerking: