maandag 21 november 2011

Groen hart van Vilt

Ook dit hartje heb ik laatst gemaakt. Groen vind ik wel een moeilijke kleur. Maar toen ik eens ging kijken tussen mijn spulletjes, vond ik leuke vogel aplicaties die je op kunt strijken. Ook had ik nog leuk lint en schattige knoopjes. Door ook nog eens rose draad te gebruiken is het wel een mooi geheel.
Ik heb dit hartje onder de naaimachine gemaakt. Een heel gedoe. Ik vond het al knap van mezelf dat het lukte, toen ik halverwege was, kwam ik erachter dat ik het lint vergeten was. Dus weer een stukje open maken. Daarna heb ik hem helemaal afgenaaid, maar toen was ik de vulling vergeten. Uiteindelijk vind ik het een heel mooi en vrolijk hartje geworden, jammer dat je wel kunt zien dat ik steeds opnieuw moest beginnen onder de machine. Maar goed, goede leer voor de volgende keer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten