maandag 10 oktober 2011

Mijn hartjes verzameling

 Ik heb iets met hartjes. Vind alles met hartjes super. Wat eigenlijk best wel raar is. Want als dat zelfde een sterretje zou zijn, zou ik het niet mooi vinden.
Ik heb een aantal hartjes in huis hangen. Erg gezellig vind ik dat.
Ook spaar ik voor een unieke kerstverzameling. Daarover nog een andere blog. Maar een aantal van deze hartjes komen in de nieuwe kerstboom.


Deze hartjes ruiken naar Vanille. En komen weg bij de Intratuin.


 Deze hartjes komen uit de winkel 'Knus' http://www.knusbrocante.nl/
 Hier heb ik er meerdere van, simpele rieten hartjes.

 Deze hartjes heb ik in Stadskanaal gekocht. De één is net iets groter dan de ander. Een erg leuk zaakje. http://www.four-roses-stadskanaal.nl/
 Deze komt bij de action vandaan
 Dit lavendel hart ruikt zalig en is bedoelt voor de nieuwe wc. Dit nog in oude staat is. 
Ik heb hem gekocht op de Eva vriendinnen dag. 
 Deze leistenen hartjes komen bij de intratuin weg. 

 Deze hartjes heb ik ook bij de intratuin weg. Maar elke keer neem ik niet meer dan 2 tegelijk mee. 
 Deze heb ik afgelopen weekend gekocht in Stadskanaal bij het Tuincentrum
 Deze prachtige kaarsenhouders/lantaarns hangen in mijn huis. Ik heb er een aantal. Erg leuk om een kaarsje in te branden voor het raam. 
Dit grote hart moet ooit nog beplakt worden met een mooie tekst met scrapbook. 
Dus als dat zover is zien jullie hier een resultaat. 

Meestal koop ik 2 dezelfde hartjes of hangers. Puur omdat ik 1 zo saai vind en meer weer zo overdreven. 2 is precies goed. Welke vinden jullie het mooist? 

2 opmerkingen:

  1. Tja...welke nou het mooiste is...ze zijn allemaal mooi ♥ You know me en mijn hartjes verslaving hihi.

    Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel heel gaaf om ze zo eens allemaal bij elkaar te zien.

    BeantwoordenVerwijderen