zondag 18 september 2011

Alternatief voor gebak op een verjaardag

Ik was jarig in een voor ons drukke periode, we waren namelijk nog bezig met het verbouwen van ons huis. Dus ik wilde niet te veel werk hebben van de verjaardag en niet teveel stress. Ik besloot om mijn etagère er eens bij te pakken. Deze heb ik vorig jaar in 'de Entree' gekocht in Yde. Een erg leuke winkel met veel leuke spulletjes.





Ik heb hier 2 bordjes opgelegd en er toen een paar vlinders van de action aan vast gemaakt.
Als lekkere hapjes heb ik mini-tompouchjes, soesjes, brownies en mini kozakken van de Jumbo. Ik heb hier hele leuke reacties op gehad. En ik zie dit steeds vaker op verjaardagen. 


Ook is het handig voor de mensen die altijd en eeuwig zeggen op dieet te zijn. Ze hoeven niks te pakken. Je zet het gewoon op tafel en ze kunnen zoveel lekkers pakken als ze zelf willen.

3 opmerkingen:

  1. Het eenvoudigste EN staat altijd leuk. Had ik ook op mijn verjaardag - die etagère dan (vraag maar aan je moeder hihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet ik, mijn moeder en ik hadden allebei 1 gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen